01:25:03Nyhalia: ifade ettiğin için teşekkürler ama istersen bu konuyu kenara koyalım yayın için sıkıntı oluyor. tekrar güzelce sohbet başladığında konu dahilinde devam edebiliriz
01:14:59Nyhalia: ben eşimin ailesiyle çok az iletişim kuruyorum. kayınpederimle toplasan 10 cümle falan konuştum. evlenince istanbuldan egeye geldik. eşim pek görüşmek istemediği için nadir konuşulup görüşülüyor. eşinin isteği de önemli. 3 yıllık evliyim neredeyse. en son 1 1,5 sene önce yüz yüze görüştüm. genel olarak bayram aramaları